sso
###message

Szállítás

A szállítás módja és költségei

A Sana-Store-hu e-shopban rendelt árut Magyarország egész területén kézbesítjük. Az összes rendelést a központi raktárunkból küldjük el.Továbbá lehetséges személyes átvétel is a Komáromban található irodánkban.
Amennyiben futárszolgálattal kívánja kézbesíteni a terméket a megadott címre, úgy a futárszolgálat sofőrje értesíteni fogja Önt a kézbesítés idejéről.
A 129.990 Ft. feletti rendeléseket INGYENESEN szállítjuk ki, GLS futárszolgálattal. A 129.990 Ft. alatti megrendelésre 1.990 Ft. postaköltséget számlázunk.

A raktáron lévő termékek esetén garantáljuk a 2 munkanapos kiszállítást.

Amennyiben a megrendelt árut személyesen szeretne átvenni, úgy azt a következő címen készítjük el a személyes átvételhez: 2900 Komárom, Kelemen László 1. Az áru előkészítésének visszaigazolását követően, az árú bármikor átvehető. Amennyiben készpénzzel szeretne fizetni, úgy kérjük, legyen Önnél a pontos összeg. Amennyiben banki utalással vagy bankkártyás fizetéssel téríti meg az összeget, úgy már csak az adott árut kell átvennie.
A személyes átvétel minden esetben ingyenes.

 Az áruszállítás az Eladó által üzemeltetett webes felületen feltüntetett feltételek szerint történik.


A megrendelt áru szállításának időtartama 1-3 munkanap.  A termék  összeszerelt vagy szétszerelt állapotban kerül szállításra, az összeszerelési útmutatóval. A Fogyasztó értesítést kap, ha az áru szállítási határideje a 10 napot meghaladja. Amennyiben a szállítási idő meghosszabbodik, Fogyasztó idejében értesítést kap e-mailen, vagy telefonon keresztül az áruszállítás várható idejéről.  Amennyiben a Fogyasztó olyan nagyobb mennyiségű árut rendel, ahol az áruk egy küldeménnyel kerülnek kiszállításra, a szállítási időtartam azon áru szerint kerül meghatározásra, amelynek szállítási ideje a leghosszabb.

Abban az esetben, ha a megrendelt termékek egyidejű kiszállítására nincs lehetőség, erről a Fogyasztót a számla alsó részében feltüntetett módon értesítjük, amely szerint megrendelt terméket csak később tudjuk szállítani, vagy az a termék a nagy érdeklődésre való tekintettel elfogyott. A postaköltség egyszeri alkalommal kerül számlázásra.

A teljesítés helye az a hely, amely a megrendelőben, ill. a visszaigazolt megrendelésben megjelölésre került, ha a szerződő felek az adásvételi szerződésben ettől eltérően nem rendelkeznek.

Fogyasztó köteles az áru határidőben, megfelelő módon történő átvételére a teljesítés helyén. Amennyiben a Fogyasztó az áru átvételével késedelembe esik, az Eladó jogosult az áru raktározásával kapcsolatban napi 300,-Ft többletköltséget, tárolási költségként felszámolni.

Amennyiben az áruszállítást az Eladó végzi a teljesítés helyére, a Fogyasztó köteles az árut személyesen átvenni, vagy biztosítani az áru átvételét olyan személy által, akit az adásvételi szerződésben az áru átvételének esetére meghatalmazott.  Amennyiben szükségessé válik az áru szállításának megismétlése a Fogyasztó teljesítés helyén való meg nem jelenése okán, az ezzel kapcsolatban felmerülő kiadásokat a Fogyasztó tartozik viselni, legfőképp a teljesítés helyére történő újbóli kiszállítás költségét, valamint a raktározás költségét az előzőek szerint. Az áru leszállításakor az kézbesítettnek és átvettnek minősül, amint a Fogyasztó – vagy annak meghatalmazottja - részére fizikailag is átadásra kerül, úgyszintén ha az átvétel megtagadásra kerül.

A Fogyasztó az áru kézhezvételekor köteles az árut, annak csomagolása sértetlenségét ellenőrizni. Abban az esetben, ha a Fogyasztó észleli, hogy az áru vagy a csomagolás sérült, haladéktalanul köteles mindezt jelenteni a szállítónak és az ő jelenlétében ellenőrizni az áru állapotát. Amennyiben a Fogyasztó észleli, hogy az áru sérült, a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni, amelyet a szállító az aláírásával igazol.

Amennyiben a Fogyasztó az áru átvételével az átvételi kötelezettség napjától számított 14 napot meghaladó késedelembe esett,  az Eladó elállhat az adásvételi szerződéstől és az árut jogosult harmadik személy részére értékesíteni.

Az ÁFA-t is tartalmazó számla eredeti példánya része valamennyi küldeménynek. A számla egyúttal szállító- és garancialevélként is szolgál. Abban az esetben, ha a gyártó a szavatosság érvényesítéséhez a reklamáció során a garancialevélre is igényt tart, a garancialevél a termék csomagolásának része.