2018ban és 2019-ben az üzleteket elárasztották a gagyi termékekkel, amelyek gyártási ára nevetségesen alacsony. Ez az eladók trükkje, amely azon a tényen alapul, hogy a termékek kiválasztásakor a minõséget a vevők elsõsorban márka és ár alapján értékelik. Megmutatjuk, hogyan kell felismerni azt, hogy melyik facsaróban bízhat.
Minél drágább, annál jobb?
Az árra, mint az áruk minőségének mutatójára való hivatkozás egyre inkább megtévesztő, különösen az utóbbi években. Az eladók tudják, hogy az alacsony árat az alacsony minőséghez, a magas árat a magas minőséghez társítjuk, és ezek alapján választunk. Annak érdekében, hogy a készülék prémiumnak tűnjön, ezrekből tízezrekbe fog kerülni, bár a valódi értéke nevetségesen alacsony.
A túl drágított termékcsaládot nem könnyű megérteni
Gyakran elgondolkodunk azon, hogy minden bizonnyal nem tévedünk, mert vásárlásban ésszerűen veszünk részt. A kiskereskedők ár-trükkjei azonban nemcsak azokra szólnak, akik sietve vásárolnak, és nem sokat tudnak az eszközről előre, hanem másoknak is. A csapdát könnyű leleplezni, még akkor is, ha gyorsan választunk.
- Természetes, hogy a magas árakat a minőség jeleként érzékeljük.
- Ráadásul a már évek óta forgalmazott márkanévben, amelyet hitelesnek tekintünk, nem látunk okot kételkedni.
Az olcsó facsarók és a jól ismert márkák túlárazásai annyira bevett szokás már, hogy a hétköznapi vásárlóknak szinte esélyük sincs, hogy megkülönböztessék őket. Prémium áron viszi haza a készüléket azzal az érzéssel, hogy jól választott.
Honnan származnak az olcsó prémium árú facsarók?
A márkák elsősorban a fejlesztésen és az alapanyagokon spórólnak - nem fektetnek be a fejlesztésbe, innovatív alapanyagokba. Nekik könnyebb és jövedelmezőbb eljutni egy olcsó gyárba, amely késztermékeket kínál. A márkanév által kiválasztott facsaróra csak egy logót kell tenni. Az árat a márkanév salapján kell meghatározni. Minél régebbi a márka hírneve, annál magasabb az ár, amit megengedhet magának.
- Ezután a potenciális vevő megismerheti az új terméket a reklámokból, vagy általában a jól ismert elektromos üzletekben és e-boltokban.
- Határozottan nem a neve nincs üzletekben.
Mi a helyzet a negatív véleményekkel? A viszonteladók tudják, hogy nem fogják kritizálni a bevált márkát, és a legtöbb elégedetlen ügyfél továbbra sem reagál.
1. alapelv: Kérdezze meg a származását
Kérdezze meg az eladót, honnan származik az a készülék, amelyet szándékozik megvásárolni a pénzéből. Ne válasszon olyan facsarót, amelyre azt mondják: "Nem vagyok biztos benne, de ez a facsaró nagyon jó, sokat vásárolnak belőle". Ne felejtse el azt sem, hogy az Ázsiából érkező termékek minősége nem mindig kifogásolhatóak. Ha a készülék Dél-Koreából vagy Japánból származik, az ellenkezője igaz - ezzel a választással nem is tehetne jobbat.
2. alapelv: A legnagyobb bizonyosság a közvetlen forgalmazó
Ha a mai prémium gyümölcsfacsarók ugyanolyanok vagy kevesebbe kerülnek, mint a nem prémium kategóriájú gyümölcsfacsarók akkor nincs ok a tétovázásra. Forduljon közvetlenül a szakkereskedőhöz, aki garantálja termék eredetét. Nincs sok közülük, mert a kezdeti nagy gyártói kereskedői lelkesedés és hajlandóság igényel egy komoly szakmai hátteret is. De ez a nagy előnye.
- A specializáció lényege nem a gyors profit, minden áron, hanem a termékek és szolgáltatások minősége. A valódi minőség elégedett vásárlókat generál, akik természetesen a következő években ajánlják a terméket barátaiknak.
A szakkereskedők maguk használják termékeiket, tökéletesen ismerik őket, és még a legbonyolultabb kérdéseket is meg tudják válaszolni. Pl: Kíváncsi, hogy ez az ezüst facsaró, hogyan képes kezelni az ananászt a spenóttal együtt? Vagy kérdéseket tesz fel, azzal kapcsolatban, hogy hogyan használja? A speciális kereskedőknek nem probléma, hogy még a vásárlás után évekig is vigyázzanak rá. Nem beszélve a hosszú távú garanciáról.