###message

Rossz minőség: Hogyan lehet felismerni és nem csalódni?

6. december 2019

2018ban és 2019-ben az üzleteket elárasztották a gagyi termékekkel, amelyek gyártási ára nevetségesen alacsony. Ez az eladók trükkje, amely azon a tényen alapul, hogy a termékek kiválasztásakor a minõséget a vevők elsõsorban márka és ár alapján értékelik. Megmutatjuk, hogyan kell felismerni azt, hogy melyik facsaróban bízhat.

Nekvalita za tisíce: Jak ji rozpoznat a nenaletět?

Minél drágább, annál jobb?

Az árra, mint az áruk minőségének mutatójára való hivatkozás egyre inkább megtévesztő, különösen az utóbbi években. Az eladók tudják, hogy az alacsony árat az alacsony minőséghez, a magas árat a magas minőséghez társítjuk, és ezek alapján választunk. Annak érdekében, hogy a készülék prémiumnak tűnjön, ezrekből tízezrekbe fog kerülni, bár a valódi értéke nevetségesen alacsony.

A túl drágított termékcsaládot nem könnyű megérteni

Gyakran elgondolkodunk azon, hogy minden bizonnyal nem tévedünk, mert vásárlásban ésszerűen veszünk részt. A kiskereskedők ár-trükkjei azonban nemcsak azokra szólnak, akik sietve vásárolnak, és nem sokat tudnak az eszközről előre, hanem másoknak is. A csapdát könnyű leleplezni, még akkor is, ha gyorsan választunk.

  1. Természetes, hogy a magas árakat a minőség jeleként érzékeljük.
  2. Ráadásul a már évek óta forgalmazott márkanévben, amelyet hitelesnek tekintünk, nem látunk okot kételkedni.

Az olcsó facsarók és a jól ismert márkák túlárazásai annyira bevett szokás már, hogy a hétköznapi vásárlóknak szinte esélyük sincs, hogy megkülönböztessék őket. Prémium áron viszi haza a készüléket azzal az érzéssel, hogy jól választott.

Honnan származnak az olcsó prémium árú facsarók?

A márkák elsősorban a fejlesztésen és az alapanyagokon spórólnak - nem fektetnek be a fejlesztésbe, innovatív alapanyagokba. Nekik könnyebb és jövedelmezőbb eljutni egy olcsó gyárba, amely késztermékeket kínál. A márkanév által kiválasztott facsaróra csak egy logót kell tenni. Az árat a márkanév salapján kell meghatározni. Minél régebbi a márka hírneve, annál magasabb az ár, amit megengedhet magának.

  • Ezután a potenciális vevő megismerheti az új terméket a reklámokból, vagy általában a jól ismert elektromos üzletekben és e-boltokban.
  • Határozottan nem a neve nincs üzletekben.

Mi a helyzet a negatív véleményekkel? A viszonteladók tudják, hogy nem fogják kritizálni a bevált márkát, és a legtöbb elégedetlen ügyfél továbbra sem reagál.

1. alapelv: Kérdezze meg a származását

Kérdezze meg az eladót, honnan származik az a készülék, amelyet szándékozik megvásárolni a pénzéből. Ne válasszon olyan facsarót,  amelyre azt mondják: "Nem vagyok biztos benne, de ez a facsaró nagyon jó, sokat vásárolnak belőle". Ne felejtse el azt sem, hogy az Ázsiából érkező termékek minősége nem mindig kifogásolhatóak. Ha a készülék Dél-Koreából vagy Japánból származik, az ellenkezője igaz - ezzel a választással nem is tehetne jobbat.

2. alapelv: A legnagyobb bizonyosság a közvetlen forgalmazó

Ha a mai prémium gyümölcsfacsarók ugyanolyanok vagy kevesebbe kerülnek, mint a nem prémium kategóriájú gyümölcsfacsarók akkor nincs ok a tétovázásra. Forduljon közvetlenül a szakkereskedőhöz, aki garantálja termék eredetét. Nincs sok közülük, mert a kezdeti nagy gyártói kereskedői lelkesedés és hajlandóság igényel egy komoly szakmai hátteret is. De ez a nagy előnye.

  • A specializáció lényege nem a gyors profit, minden áron, hanem a termékek és szolgáltatások minősége. A valódi minőség elégedett vásárlókat generál, akik természetesen a következő években ajánlják a terméket barátaiknak.

A szakkereskedők maguk használják termékeiket, tökéletesen ismerik őket, és még a legbonyolultabb kérdéseket is meg tudják válaszolni. Pl: Kíváncsi, hogy ez az ezüst facsaró, hogyan képes kezelni az ananászt a spenóttal együtt? Vagy kérdéseket tesz fel, azzal kapcsolatban, hogy hogyan használja? A speciális kereskedőknek nem probléma, hogy még a vásárlás után évekig is vigyázzanak rá. Nem beszélve a hosszú távú garanciáról.